Es pot viure amb 4 pantalons?

Hi aliens!

Today mum has come so irritada a my room with the towel posada. Vale, ja paro 😊. Ben bĂ©, no sabria definir el comportament de la meva mare, no era d'irritada. BĂ©, aixĂČ que ha vingut i m'ha dit que li donĂ©s els pantalons. Jo, li he començat a explicar un rollo sobre que no havia aguantat ni un dia... DesprĂ©s, li he tret els pantalons, encara que ho he fet amb rĂ bia, perquĂš a mi m'haguĂ©s agradat que jo m'estiguĂ©s partint el cul (sorry per l'expressiĂł) mentre ella els intentava buscar. Per quĂš m'haguĂ©s agradat que la histĂČria haguĂ©s anat aixĂ­? Doncs perquĂš ella mai els haguĂ©s trobat. 

DesprĂ©s de tot aixĂČ cole... i...

  • A mates, no hem fet res perquĂš hem estat parlant dels fets d'ahir durant tota l'hora (no sĂ© si se'ls pot considerar fets😅). 
  • A catalĂ , que si nuclis de sintagmes, que si complements... en fi, temari difĂ­cil de pillar (de moment).
  • A  plĂ stica hem estat fent els procediments grassos i havĂ­em de fer una obra inspirada amb Paul Klee, i entremig hem tallat la classe perquĂš a les 12 hem fet un minut de silenci al pati pel que va succeir ahir.
  • A tecno, per mala sort, mĂ©s coses que costen de pillar. En serio, m'agrada molt el que estem fent a tecnologia (de moment), perĂČ Ă©s un temari llarg i difĂ­cil.
  • I a la tarda a projectes, ens han dit si hi hauria vaga general o no, i al final n'hi ha. 
AixĂČ vol dir que ara potser Ă©s la 1 grĂ cies al fet que demĂ  hi ha vaga general, encara que el tema pel qual n'hi ha no Ă©s molt bo.

Per cert l'Ann & companyia venen a BCN i estan cagades pel que pot passar.

Bona nit

Adéu

Aina

Pd: Vosaltres si la vaga no fos general, la ferĂ­eu igualment? És que jo no sĂ© molt bĂ© que feria, perquĂš em sembla molt bĂ© que es reivindiqui sobre els fets ocorreguts a Catalunya, perĂČ no m'agrada saltar-me escola i desprĂ©s de qualsevol manera recuperar-ho. Bueno, Ă©s igual, perquĂš on sigueu potser no saben ni que Ă©s una vaga.


Comentaris

  1. Molt interesant el teu blog! Continua escrivintlo! Jo d'aqui poc tbe tinc pensat de començar'ne un. Molt "diverit" l'ho dels pantalons.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada