Dia Referèndum + "Experiment social"

Hola extraterrestres!

Avui és l'1-O, una data relativament important per Catalunya. No us explicaré que és ni que va passar perquè ho pots trobar molt ràpidament a Google i escriure a l'ordinador també cansa.

Bàsicament crec que et diré la meva opinió respecte el dia d'avui. T'explico el meu dia:

Aquest matí he tingut partit de bàsquet i hem jugat contra un equip que coneixia 4 nenes. Per la meva opinió hem jugat bé.  

Al migdia potser sí que hi ha hagut alguna discussió amb el meu pare sobre l'independència i aquests temes (m'estic adonant que cada cop sóc més independentista, però ben bé per cor i no tant per cervell). Però per sort la discussió comparada amb ahir res. 

La cosa divertida ve a la tarda; la meva mare va a casa l'àvia i jo em proposo fer un "experiment social", encara que el nom potser no està molt ben posat. En fi, que li he pres i amagat tots els pantalons menys 4 a la meva mare (4 pantalons són els que jo tinc (encara que un d'ells no m'agrada perquè em fa bosses a la cuixa i les meves cuixes ja són prou amples, o almenys des de la meva visió)). Aleshores, li he amagat els pantalons en bosses negres de la compra i després aquestes bosses negres amb els pantalons a dins les he amagat a diferents llocs de la casa. Les meves preguntes són:

  • Com s'ho prendrà?
  • S'enfadarà amb mi?
  • Em comprarà més pantalons?
Perquè per cert, he fet aquest "experiment social" perquè un dels càstigs que em van posar ahir va ser no poder comprar coses per mi. I just i la mama teníem planejat des de fa un temps que aquest cap de setmana aniríem a comprar pantalons.

Ara vull comprovar si la meva mare pot viure amb 4 pantalons.

Kisses,

Bye,

Heyley!

Pd: Vosaltres, què feríeu? Li diríeu que li he amagat els pantalons però no dir-li on, dir-li que li he amagat els pantalons i també dir-li a quins llocs, o passar de tot i que s'adoni ella sola.
Pd2: Ara són les onze i encara no s'ha assabentat, ja veurem demà al matí i us explico.

Comentaris