Hi ha persones diürnes i nocturnes

Hola extraterrestres!

Tinc una consulta, hi ha alguna manera d'entendre a alguna gent que hi ha dos tipus de persones les més aviat diürnes i les més aviat nocturnes? 

Us explico, jo sóc una persona més aviat nocturna (com el meu pare) i la meva germana i la meva mare són unes persones més aviat diürnes, o sigui, que si són més tard de les 11, no parlis amb elles perquè acabaràs rebent per algun costat. En fi, a mi m'agradaria anar a dormir cap a la 1 llegint al llit o mirant el mòbil però resulta que les diürnes no hi estan molt d'acord. Al final que passa que una es cansa que ningú accepti tal com ets (sí, ser nocturn és una cosa qualsevol, com ser alt, prim, gras...). Aleshores les diürnes + el meu pare que va una mica amb qui li afavoreix més, comencen a intentar imposar normes que si s'ha d'anar a dormir a les 11, que si no es pot ni esternudar quan algú intenta dormir... (tot això dissabtes i divendres a les nits). Aleshores jo que he de fer si sé que l'únic que aconseguiré anat a dormir a aquella hora és que em posi nerviosa perquè no m'adormo, que després els desperti i que em donin més bronca. Em podries dir quina és la millor opció sius plau.  

Es que fins ara jo feia una mica el tonto (ja m'enteneu fer una mica la punyeta...) però és que resulta que crec que les diürnes + el meu pare s'han aliat. Per què ho dic? Doncs perquè la meva germana està súper més sensible, crida per qualsevol motiu (i molt alt (no entenc per què els veïns del principal encara no ens han vingut a dir res)). I els pares estan tot el evening (no sé quina seria la traducció al català) que si Hayley calla que si Hayley fora de l'habitació, que si Hayley m'estàs cansant... tot de coses així. 
Bé fins aquí tot extraterrestres sé que és un tema potser una mica estrany, que no hi ha moltes consultes d'aquest tema, però ben bé que feríeu?

Gràcies per tot extraterrestres

Un petó i una abraçada

Hayley

Pd: Si sabeu algún remi per adormir-me més ràpid us agrairia molt que me'l diguéssiu. Com us he dit abans em  costa molt adormir-me i puc estar unes bones 2 hores fent voltes pel llit buscant la millor posició i al mateix temps intentat adormint-me per descomptat. 

Pd2: Als extraterrestres també els costa dormir a vegades?

Pd3: Us deixo, he de reflexionar.




Comentaris