Conclusions! Objectius per a la vida!

Bona nit alienígenes!

Us torno a escriure perquè la tarda tampoc ha estat molt desitjable. Però he pensat que no t'explicaré el que ha passat (perquè que seria molt rollo i a sobre molt llarg); la meva idea, és dir-te les conclusions (més o menys) que he fet durant el dia d'avui.

Conclusions:
  1. Sigues lluitador i intenta sempre aconseguir els teus objectius, per molt que et costi o que perdis alguna cosa a canvi, intenteu.
  2. Intenta no ser borde amb la gent (cosa que reconec que a vegades quan estàs de mal humor costa molt, sóc la primera que em costa). Per què? Doncs perquè després ells també ho estaran i això mai surt a compte per un mateix.
  3. Intenta dir les qualitats de la gent i  no els seus defectes. I si fas crítiques, que siguin constructives (cosa que a mi em costa, i sempre l'opinió de si la crítica és constructiva o no és diferent).
  4. Felicitat a tu mateix i dóna't "premis" quan fas una cosa bé.
  5. Intenta ser positiu i optimista i molts més adjectius bons.
  6. Posa un somriure en la teva cara durant tot el dia. Fins que et faci mal és clar. ;-)
  7. Tingues una mica de paciència (buff... quan ens en falta...).
Bé, fins aquí les meves conclusions, ben bé, sé que podria fer un llista molt més llarga, però també cansa (of course).

Petonets!

Adéu!

Hayley

Pd: Alienígenes, si teniu alguna recomanació  de les vostres per fer que qualsevol d'aquestes conclusions es pugui dur a terme més fàcilment, si us plau, faci-m'ho saber als comentaris. Gràcies!

Comentaris